خرید کولرگازی پیستونی بوش و هیتاچی

خرید کولرگازی پیستونی بوش و هیتاچی

خرید کولرگازی پیستونی بوش و هیتاچی

کمپرسور که سیکل تبرید اصلی کولرگازی را انجام می دهند ، باعث شده اند تا کولر های گازی توانایی ایجاد سرمایش یا گرمایش را داشته باشند . اما چگونه ؟

گاز مبرد که عامل اصلی ایجاد هوا است توسط کمپرسور از اواپراتور که محفظه آن است مکش شده و در آنجا تحت فشار و تراکم قرار می گیرد و با افت حجم و افزایش فشار مواجه می شود به همین خاطر دستگاه می تواند هوای گرم یا سرد را ایجاد نماید .

کولرگازی پیستونی از کمپرسور هایی قدرتمند بهره برده است که دارای عملکردی بسیار بالا تر و همچنین بازدهی سرمای بسیار بالاتری میشود و در مصرف برق نیز صرفه جویی خواهد نمود.

خرید کولرگازی پیستونی بوش و هیتاچی

کولرگازی بوش مدل در ساخت این دستگاه از فناوری اینورتر DC استفاده کرده که این فناوری با انجام فرکانس کاری وسیع و گسترده و تبدیل برق متناوب و مستقیم باعث شده تا میزان مصرف برقی این دستگاه خنک کننده و تهویه هوای مطبوع بوش کاهش پیدا کند و بتواند برچسب مصرف انرژی A را بدست بیاورد

 

کولرگازی هیتاچی مدل RAS-MES24HA دارای امکانات متنوع و متعددی میباشد که با داشتن تمامی این ویژگی ها باعث شده تا این دستگاه تبدیل به یکی از دستگاه های تهویه هوای مطبوع منحصر به فرد و خنک کننده های قدرتمند موجود در بازار جهانی بشود . زمانی که شما از گرمای طاقت فرسا به خانه یا محل کار خود می‌روید ، برای اینکه هوای کاملا خنکی را در مدت زمان کمی در محیط ایجاد نمایید

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های تازه

ورزشی