چگونه لایک تو‍ئیتر را افزایش دهیم؟

چگونه لایک تو‍ئیتر را افزایش دهیم؟

چگونه لایک تو‍ئیتر را افزایش دهیم؟

با توئیتر در دنیای امروز میتوانیم با مردم دنیا صحبت کنیم و با حداکثر سرعت اطلاعات را نشر دهیم یا به دست آوریم.                                                                                                                   ما اینجاییم تا به شما بگوییم چطور با چند ترفند، لایک توئیتر خود را افزایش دهید:

۱-حساب توئیتر خود را عمومی کنید؛ در این صورت افرادی که شما را دنبال هم نمیکنند؛ می توانند شما را لایک کنند. برای این کار، به قسمتmore بروید؛ سپس گزینه ی setting and privacyرا انتخاب کنید؛ سپس گزینه یprivacy and safety، اکنون تیک را از گزینه ی protect your tweets بردارید.

۲-دنبال کننده های خود را افزایش دهید. بدین صورت که:

  • دنبال کننده های خود را بشناسید. آنها چه پست هایی می گذارند؟ پست های خود را مطابق سلیقه ی آنان بگذارید.
  • استفاده از هشتگ هایی که فاور های شما به آن علاقه مندند؛گزینه ی بسیار مناسبی برای شروع یک مکالمه است و بهبود رواط شما و دنبال کنندههایتان کمک می کند. همچنین می توانید هشتگ خودتان را بسازید تا احتمال لایک گرفتن بالا برود.
  • و….
    چگونه لایک تو‍ئیتر را افزایش دهیم؟

اما اگر نتوانستید با این راهکارها و راهکار های دیگر، لایک توئیتر خود را افزایش دهید، لایک خود را از ما بخواهید!

تبلیغات منطقه ای واتساپ:

کسب و کارهای جدید، برای شناخته شدن، نیاز به تبلیغ دارند. اگر استعداد یا کالایی برای تجارت موجود باشد، اما بیننده یا خریداری نباشد، آن استعداد یا کالا بی استفاده خواهد ماند.

همانطور که میدانیم؛ تبلیغات انواع گوناگونی دارد؛ می تواند پرهزینه مانند بیلبورد یا تلویزیون باشد؛ یا اینکه با کمترین هزینه یا حتی بدون هزینه، به صورت مکالمه ای با دوست خود باشد.

اما تبلیغات باید کارآمد باشد و با صرف کمترین هزینه، بیشترین بیننده را به خود جذب کند.

ما در تبلیغات منطقه ای واتساپ این کار را برای شما انجام خواهیم داد!

فرض کنید شما مغازه ای در یک شهر کوچک دارید و کسب و کار شما فقط مربوط به همان شهر است؛ یعنی مثلا از پست برای ارسال به سایر شهرها استفاده نمی کنید؛ طبیعتا برای شما مهم تر است که همه ی مردم شهر شما از مغازه تان باخبر شوند تا تعدادی از مردم کل کشور. پس تبلیغ خود را به ما بسپارید تا به صورت منطقه ای با واتساپ، مشتری های خود را پیدا کنید یا آن ها را افزایش دهید.

افزایش بازدید ویدئوی اینستاگرام:

با رونق گرفتن فضای مجازی و صرف زمان زیاد در این فضا، بازاریان باهوش نیز این فرصت استفاده کرده و خود را همراه با شرایط جهان به روز کردند. از این زمانی که مردم در فضای مجازی می گذراندند؛ بهره برده و محصولات یا توانایی خود را به دید آن ها رساندند. تا باعث افزایش بازدید ویدئوی اینستاگرام شوند.

از طرف دیگر عده ای هم هستند که افزایش بازدید ویدئوی اینستاگرام را، برای شهرت نیاز دارند که بیشتر دیده شوند و ویدئوشان بیشتر به اصطلاح ویو بگیرد.

عده ای نیز به ویوی بیشتر برای اطلاع رسانی های خود نیاز دارند و میخواهند مردم بیشتری از آن مطلع شوند.

به هر دلیلی که باشد، افزایش بازدید ویدئوی اینستاگرام، زمان بر است تا دنبال کننده های زیادی پیدا کنیم و به کمک آن ها ویوی خود را بالا ببریم یا باید پست خیلی جذابی داشته باشیم؛ ما اینجا هستیم تا ویوی پست شما را بالا ببریم و شما را به هدفتان برسانیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های تازه

ورزشی