کدام کولرگازی برای منزل مناسب میباشد؟

کدام کولرگازی برای منزل مناسب میباشد؟

کمپرسور که نام آنرا بعضی از مردم موتور نیز می نامند در واقع قلب تپنده و مهمترین قطعه کولرگازی ها می باشند . کمپرسور ها باتوجه به ساختاری که دارد مبرد گاز را مکش کرده و عملیات خنک سازی محیط را انجام می دهند .

روتاری ، پیستونی و اسکرول سه نوع از کمپرسور های مختلفی هستند که هرکدام از آنها ویژگی های خاص و متمایز کننده خود را دارا هستند .

کدام کولرگازی برای منزل مناسب میباشد؟

کولرگازی گری مدل G’Matic دارای کمپرسور بسیار قدرتمند پیستونی میباشد که باعث شده است این دستگاه با ظرفیت بسیار بالای ۱۸ هزار خود بتواند به راحتی هرچه تمام تر باعث شود که هوای محیط را بتوانید با کیفیت وقدرت بسیار بالاتری خنک نمایید. همچنین به کمک این دستگاه میتوانید باعث شوید که با قرار گیری در منزلتان هوایی تمیز و خنک را برای خانه خود به ارمغان بیاورید و باعث شوید که دمای هوای منزلتان در مدت زمان کمتری به دمای تعیین شده توسط شما برسد.

 

کولرگازی ال جی مدل NA248SK3 طراحی جذاب و منصحر به فردی میباشد که باعث شده است فضای داخلی منزل بسیار هم خوانی داشته باشد و سطح شیشه آینه ای آن نیز باعث شده است که ظاهر این دستگاه را فوق العاده نماید و به طوری باشد که قطعا شما مجذوب این دستگاه خواهید شد. این دستگاه دارای کمپرسور اینورتر دوگانه میباشد که باعث شده است مشکلات صدا و عدم بازدهی عالی توسط دستگاه رفع شود و دستگاه دارای خنک کنندگی سریع ترین باشد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های تازه

ورزشی